duminică, 1 octombrie 2017

FILE DE ȘOMAJ #9




Toate filele de șomaj mi-s în fapte bilețele din borcănașul cu fericire. Am vrut doar să încadrez distinct  bucuriile  pe care nu le-aș fi căpătat de  eram cu normă de muncă și program fix de lucru.

*
Țin cu atenție Bebeluna în brațe. E cel mai mic copil pe care l-am atins vreodată. De-aș avea un boț de cristal nu m-aș teme mai tare să nu-l sfarm. Nu-mi pot abate gândul de la truda și chinul pe care le-a necesitat ivirea sa. Sunt atât de fericită pentru părinții săi că nu-mi pot opri nici măcar pentru o clipită lacrimile.


LUXUL TIMPULUI
În urmă cu un an erau amândoi tare supărați că bebelușul a venit atât de repede. Aveau câte douăzeci de ani. Acum stau cu băiețelul în leagănul din nucul cel bătrân, de la capătul grădinii. Când pruncul adoarme amândoi părinții îl privesc  nemișcați minute, chiar ore în șir.

Bebeluna a apărut târziu și greu. Cei doi parteneri ating o medie ce depășește patruzeci de ani. În prima lună părinții stau și privesc cu nesaț mogâldeața adormită clipe făr de număr.

Mă fascinează dragul acesta ce nu are limite de vârstă și disponibilitatea părinților de a așterne timpii astfel.

CEL MAI BUN TORT DIN LUME
  • E ăla pentru care cumperi cele mai ieftine blaturi de la Profi, care-s mult mai scumpe decât orice alt blat făcut în casă. 
  • E cel pentru care bebelușul decorațiune se scoate din matriță decapitat de două ori la rând în ceasul doișpe. Situație în care congelezi repede fondantul și pentru că ulterior va transpira în draci îl pudrezi din abundență cu amidon, de-i mai mult pocit decât altfel la final.
  • E tortul pe care greșești prenumele fetiței sărbătorite, dar când o fost greu de modificat un M în T?!
  • E dulcegăria pe care nu doar c-o plimbi cu trenu și autobuzu, dar mai și cobori cu vro două stații mai devreme ca să fii sigur că defilează o vreme și făr de mijloace de transport în comun.
  • Cel mai bun tort pe care l-am făcut vreodată a fost darul meu pentru împlinirea unui vis imposibil. 

Să-ți fie viața miracol, copilă!
_______________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu