duminică, 25 iunie 2017

FILE DE ȘOMAJ #5



Toate filele de șomaj mi-s în fapte bilețele din borcănașul cu fericire. Am vrut doar să marchez distinct bucuriile pe care nu le-aș fi căpătat de eram cu normă de muncă și program fix de lucru.
____________________


ALTE INGREDIENTE, VĂ ROG!

Deși Alioșa-mi este cel mai bun prieten, cât am locuit în același oraș, vro trei ani, n-am ajuns să-l vizitez pe acasă. Întâmplarea a făcut să am multe zile disponibile pentru remediat situațiunea în astă perioadă. Într-unul dintre momentele zilelor ălora povesteam cu fiica sa:

- Belușka, ți-am citit rețetele pe care mi le-a dedicat A.? 

AICI pe Zambetania am înregistrat surpriza aceea uriașă înfăptuită de Băiețelul Lumină. 

Nu-i povestisem despre ele așa că le-am parcurs de la capătul cu o linguriță de banane pân la ălalaltu cu punem la alagaz de 3 minute
Cât eu băteam Rubiku (revin c-o altă filă pe îndelete) cu nasu în arhiva blogului, fetița dispare concentrată p-o foaie de hârtie ș-un stilou. 

Apare, după câteva secunde, cu petiția:
- Maria, dar A. nu a folosit ingredientele corecte!

Transcriu rețeta că n-am habar cât se pricepe din originalul pozat. Am încercat să respect așezarea în pagină și semnele toate.


Rețetă ala Maria :)                       
                                                             Bella
PRĂJITURA
IUBIRII :) 
Prăjitura noastră se prepară atsfel:
4 praf de iubire
3 tone de pupici
de zahăr nu avem nevoie, pentru că e deja dulce :) 

2 kg de îmbrățișări
7 lingurițe de încredere

   Cel mai special ingredient esteee..............
* suspans*.................

   FONDANTUL!!! :) 

Logic!

          Puneți la cuptor cinci minute și.....
          le-o puteți da celori dragi!



Și după ce o citesc și după ce mă adun din leșin,  mă laud la ta-su:
- Aleeee, uite ce poezie superbă mi-a scris Bella!
- Mdea, ai văzut că a scris celori?!
- Nu,  doar a la legat și atsfel ...
Deh, nepoeți!

_______________

2 comentarii:

  1. Ce de retete interesante aduni! Ar fi tare frumos sa pui fiecare junior care iti iese in cale sa iti scrie o astfel de reteta :D

    RăspundețiȘtergere