marți, 27 decembrie 2016

Despre lucrurile simple (20) - Bucurie-n dar



Se ia  un borcan și  sub capacul lui  se depozitează  pe bilețele toate fericirile anului. Sau se ia un blog și i se dă misiunea asta.
Ia să mai completez c-o liniuță planul lui 2016 - exerciții de echilibru:  a se identifica cel puțin o fericire în 7 zile curgătoare! 


Am ajuns la ultimul bilețel. C-am reușit să mă țin de proiectul borcănașului un an întreg este o fericire în sine. De voi izbuti să fiu mai organizată cu scrisul, la anu pe vremea asta cu siguranță se vor fi adunat mai mult de 19 fericiri. 

- Moș Crăciun, mulțumesc că m-ai însărcinat cu expediat bucurii și-ți sunt recunoscătoare că se întâmplă asta doar o dată pe an! Greu mai fu iară.
- La mulți ani, Ștefănuț! La mulți ani, Theodor! Moșu la mine o lăsat doar cățelul din zahăr, ăla adevăratu cică e misiune pentru mami și tati. 

- Maria, așa sunt de supărată, în ajun am adormit la miezul nopții! Azi, prima zi de Crăciun, am păcătuit grav împodobind bradul. Dar să știi că am făcut-o la amiază, abia după ce a ieșit părintele din biserică!
- Doamna D., eu am căzut epuizată mult după miezul nopții. Și azi,  de la șase pân la prânz, deci cu părintele la slujbă, n-am făcut decât să cos gențile pentru torturi, să calc funda tot pentru ele, să decorez biscuiții care vor ajunge la Madrid, să scot din albie hanoracul uitat în balsam pe când am rămas făr de energie, să spăl podele adunătoare de zahăr și parcă am mai uitat ceva. A, da, am împachetat cadourile și împodobit creanga cu beculețe. Nu găsesc niciun păcat în toate astea, dar mai am vreme pân pe seară să-l adun p'ăla gravu. 

- Moș Crăciun, mulțumesc că exiști în fratele meu! A trebuit să refuz oferta cu garsoniera în dar, deh, îs țigancă, ador să trăiesc cu cortu ș-ar fi păcat să prind rădăcini, dar tot mi-a fost mare bucurie gândul lui.  Probabil că-n alte vieți  multe fericiri am născut de-n asta mi l-ai hărăzit taman mie.
 _________________
Alte fericiri din borcănaș:
  1. Niște flori
  4. Drumul
  6. Croitorașul
  7. Rătăcibila
  8. Antwerpen 
  9. Bogdaproste!
14. Penarul

Mâine e planificată ultima rețetă pe 2016, restu se reportează pentru după jumătatea  lui ianuarie, când revin din vacanță.

2 comentarii:

  1. IMI place f mult eoliana!!!Torina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a ieșit grozavă pentru că am avut una reală, pe componente, exact de mărimea care mi-o trebuit. Din păcate, tortul a fost mult sub ceea ce am gândit.

      Ștergere