sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Cadouri personalizate - borcănele cu dulcețuri



Când am făcut dulceața de ardei iute mi-am propus ca borcănelele să devină noua mea obsesie pentru cadouri. În capul meu se nasc multe momente pentru daruri. Din păcate,  de cele mai multe ori,  taman atunci îs făr de timpi pentru copturi, bibileli fondatoase.



Pentru Mihailii și Gavrilii mei am avut pe stoc:
- dulceața de ardei iute -  aci rețeta
- dulceața de roșii -  în  arhivă aici
- am încercat de 2 ori pelteaua de gutui - prima dată am avut jeleu, a doua oară sirop, posibil a treia oară să și reușesc
- așa că-n ceasu doușcinci am făcut caramelul sărat - revin cu rețeta la Cutia misterelor.







M-am jucat cu etichete, ațe și hârtii. Pungile fură cam mari pentru cele 3 borcane, dar pe cele potrivite le-am pierdut împreună cu perele de la tortul Pește nepublicat încă, adică le-am uitat în dulapul de bagaje din Billa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu