vineri, 26 septembrie 2014

Bebelus din fondant



Ingrediente, ustensile, timpi:
- fondant + coloranti
- matrite din silicon primite de la G. pentru bebe si suzeta - saru' mana, bogdaproste!
- trei ceasuri - exact cat o durat, c-o zi in urma,  mesteritu  rotilor de tractor

N-am ales cele mai potrivite nuante - "ce culori sa folosesc?" / "unele de le ai tu pe acolo, nimic special pentru bebelus" - s-am avut portocaliu de la tractor si visiniu de la nasturi, dar cum mai e si un baietel pe comanda, poate acolo voi fi mai inspirata - sau sa merg pe acelasi principiu negru de la roti, argintiu de la foarfec?!


N-am habar cu ce reviu de luni, in momentu asta nu ma vad supravietuind celor doua lucrari incepute. Adica stiu, musai Cutia misterelor!

5 comentarii:

  1. Musai de musai!!!:D
    Broscuta testoasa este adorabila!!! ♥♥♥ Bebele este ok pentru o prima incercare, dar eu l-ai fi facut blondut, ca negrul ala tare arata ciudat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am carioca d'aia comestibila decat albastru, rosu, verde, negru, io zic c-am ales bine:)))))) In poze am vazut ca l-am facut cam chel la spate, un fel de pleata lu Base Jr:)))

      Ștergere