luni, 29 iulie 2013

Astăzi e ziua ta

Am iubit toate proiectele în care te-ai implicat!
Jurnalul este cel mai frumos dintre toate !
Şi, pentru că mă ştii bine câte surprize nefăcute minunate îţi dărui, iacătă încă una dintre cele care  încep cu "imaginează-ţi că  ţi-s dar real"


File de jurnal - La mulţi ani!

 

Pentru astazi (data/ora) - 29 iulie 2013, ora 00.00 - nu te speria, Crisa! Eu dorm, doar îl programez să fie treaz la miezul nopţii!

Afara ... o pătură pufoasă, azuriu întunecat,  pe care-s aplicate stele mii. Se văd prin ferestrele casei tale minunate? Căci mi-s vederile tulburi,  am prea mari emoţii, asta să nu zic că plâng fericită de-a binelea!


Mă gândesc ... la cum şi cât mi se împlinesc mie de firesc dorinţele cele uriaşe. Şi de când ştiu bine că-mi eşti suflet drag şi-ţi povestesc iară despre toţi caii verzi de pe pereţi şi tu-mi zâmbeşti lin, când ai râde-n hohote de aşa năstruşnicii. Noroc că-s cu bateriile epuizate la ora asta, ne oprim până-n zori pentru a o lua de la capăt. Am înţeles eu bine că domnii aceia ţi-au dat cu  liber astă zi?!


Din locurile de unde invatam ... totul o început c-o reţetă grozavă de ciorbă cu pleurotus, o continuat cu cele mai bune plăcinte din lume, pe ici, pe colo cu indicaţii preţioase despre costuri, ingrediente şi mersul pe roate într-o bucătărie ostilă, cu premii ş-un om de zăpadă ş-o inimă roz decupatoare.


Sunt recunoscătoare pentru ...  primele secunde în care ai ajuns pe zambetania şi pentru cele infinite în care ai rămas.

Din bucătărie ... vreu şi eu crap de acesta cu mărar mult şi făr de zemuri. Şi dintre toate deserturile ce-s de ani buni pe lista cu musai de-ncercat. Şi,  hai să vezi ce fel de tort am avut în plan şi iaca ce ţi-am reuşit! L-am ratat puţin, dar l-am ales pe cel mai complicat, că n-aveam eu altă ocazie mai specială!


Cu ce sunt imbracata ...  îs cu ochii după cerceii cu flori de cireş, goală n-oi fi de-i am pe-aproape!


Citesc ... ţi-am mai adus un Murakami, splendid, o să vezi!


Ceea ce astept (sper) ...  ziua ta să fie-n fiecare zi, îi tare frumos totul, exact cum ai profeţit!


Ce mai mesteresc ...  mă hodinesc, o fost cel mai dificil proiect tortul acesta. Torina mi-a zis de la început că nu-i voi reuşi decorarea, că-s multe detalii într-un spaţiu foarte mic. Şi că inima de nu va fi perfectă, se va alege un tort oarecare cu interior colorat.


Aşa l-aş fi decorat Crisa
Din fila de jurnal a Crisei

Aşa l-am fi mâncat:
Sursa imaginii

Îs buna?! Cursul de cofetar e vinovatul!

Cu toată bucuria şi dorul am visat cuvintele acestea.
Om bun, la mulţi ani!
maria
28.07 - 22.47

4 comentarii:

  1. Tu fata, ce-mi faci tu mie ?!? Zambesc si plang in acelasi timp. Asta este cel mai frumos cadou de pana acum si ai reusit sa-mi emotionezi fiecare celula. Nu stiu de unde-ti vin ideile astea si nu stiu cum de am reusit sa te cunosc in viata asta, dar sunt recunoscatoare!
    Multumesc frumos Maria! Multumesc ca-mi esti prieten, multumesc ca-mi esti alaturi si multumesc ca te gandesti la mine!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. tu marie...nu povestesti...nu scrii..nu urezi... tu mangai cu cuvinte!cum reusesti sa pui intr o pagina goala imagini din cuvinte si bunatate ca in povestile bunicii mele preferate?Esti liniste... stii ce fel de liniste.
    da nu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-mbratisez, Danut! Bun venit pe zambetania:) Is onorata pan dincolo de emotie si lacrimi.

      Ștergere