miercuri, 6 martie 2013

Leapşa

Nu ştiu care-s regulile cu lepşele. E prima! Vine de la Crisa,  altfel nu făceam io d’ astea pe zambetania.

Tablou:
Maria: “când ajung acasă să fac bomboanele cu zaharină, să pregătesc ingredientele pentru panettone şi cartofii cu mămăliguţă pentru C., să fac lista pentru tâmplar, bagajul pentru Focşani.”


11 lucruri despre mine

  1. Iubesc muntele. În ultimele 4 concedii am fost de 3 ori la mare.
  2. Nu traversez pe roşu.
  3. Iubesc poveştile.
  4. Bocesc instant la un cuvânt,  o muzică, o imagine.
  5. N-am TV.
  6. Mi-s pofte crunte corcoduşele verzi, astea-s urmate-n top de zarzărele crude. Coapte nu-mi plac niciunele, nicialtele.
  7. Îmi plac piesele de teatru. În ultimul deceniu am fost o singură dată la Scufiţa Roşie. Şi am avut 2 ani în care am ascultat zilnic teatru radiofonic pe trilulilu.
  8. Am o stea-n frunte. Lumea-i zice doar aluniţă.
  9. Ador să privesc oamenii în ochi, chiar şi pe cei mulţi care-şi pleacă privirile.
  10. Sunt o maniacă  a curăţeniei. Am nevoie de un ceas în care să pregătesc o reţetă şi şedinţa foto pentru a dezordona totul!
11 lucruri ale altora despre mine 
1.      Doamna B. căreia i-am fost ucenică la hârtii 6 ani “Tu la cap ai ce ai, în rest eşti bine! ” 
2.      Şefu’ de amu, vorbit probabil în universul paralel al şefilor cu doamna B “tu sănătoasă nu eşti!” 
3.      S.,  mamă de BebiUnu şi BebiDoi “sor’ mio tare mai eşti proastă!” 
4.      C. “Ce urât joci table doar ca să câştigi!” 
5.      ex C “Maria, copil drag” 
6.      anteexC “Camarade! 
7.      G, prietena mea “le intri instant oamenilor în suflet” 
8.      Bucătăreasa băută de la poligon “Eşti numai inimă, Maria!” 
9.      UnG. „Eşti o vrăjitoare!” Asta după ce-i nimerisem din prima o parolă. 
10.  Bunica “Te iubesc, eşti Moş  Crăciun!” 
11.  Crisa  “Maria  are o imaginatie de invidiat”.

Amu văz că-s cam laude, da' n-am vreme de rectificat:)

11 intrebări ale Crisei către mine:
1. Cum se numea profesorul vostru de geografie din liceu? Nu-mi amintesc numele, era o donşoară bătrână, cu breton negru şi ruj roşu. O am  însă bine-n suflet  pe doamna Paraschiv, profesoara de geografie din şcoala generală. Domnul cu geografia din anu I de facultate nu mi-a rămas pe nicăieri nici cu nume, nici cu chip.

2. De cate ori aţi dansat "Dansul pinguinului" ?
Eu nu dansez. Îmi lipseşte cu desăvărşire simţul măsurii ritmului.

3. Ce film te-a dat pe spate în ultima vreme?
Prinţesa şi broscoiul pentru muzică. L-am văzut de 5 ori fără BebiUnu prin preajmă.

4. Mai ştii vreo poezie? Care?
Nu-mi plac poeziile. În liceu învăţam multe versuri ca să pot bate câmpii pe ele la ore şi examene. Acum, citesc cu regularitate Iv cel Naiv, ultimul vers:
te iubesc cât te iubeşte te iubesc de ar putea spune te iubesc

5. Care este ultima propoziţie din cartea pe care o citeşti acum (sau pe care ai citit-o ultima dată)? Citesc în paralel Vârsta inocenţei şi Bâlciul deşertăciunilor. Bâlciul e începută anu’ trecut, am ajuns la pagina 8, iară cu Vârsta îs la pagina 88 din 332 dar încă nu ştiu care-s personajele, de le număram sigur ajungeam la 50.
- Biata mamă! Să vezi că n-o să vină…, râse fiul, aplecându-se s-o sărute , ca să-i destinda cutele de pe frunte.
6. Visezi cu ochii deschişi? La ce?
O prispă de lut, un leagăn, 3 copii.

7. La ce anume crezi că eşti cel mai bun?
Execut orice cu mare dăruire şi temeinicie.

8. La ce anume crezi că nu eşti bun deloc?
Să conduc activităţi, oameni.

9. Fără ce nu concepi să-ţi trăieşti mai departe viaţa?
Nu-i nimic în viaţa mea făr de care să nu pot merge dincolo de departe.

10. Daca ar fi să-mi faci o dedicaţie, ce mi-ai dedica?
Pentru că şi tu asculţi muzici obsesiv, să fie  Yanni cu Prelude&Nostalgia

11. Te-am plictisit tare cu întrebările astea? Cum mă pot revanşa?
Mi-o fost bucurie c-o venit de la tine. N-aş mai repeta! Aştept noile postări, cu vro 10 reţete şi vro 9 cărţi  te achiţi!


Acelaşi tablou, după 2 ore
Maria: “Oi, cât am scris, să-i las lu’ C. bilet să mănânce o chiflă cu ceva, mâine la 5 să mă trezesc pentru panettone, de fac un foietaj cu zaharină mă încadrez cu timpul, să public şi să mă culc, îs ostenită!”

2 comentarii:

  1. Fata, esti cu capul :))
    Nu era graba asa mare cu leapsa asta ca sa-ti dai peste cap tot planul zilei :P
    Bravo ca nu esti sclava televizorului!!!! Asta este si telul meu! Deocamdata am renuntat la multe ore de privit prosteste la televizor si m-am trezit cu o gramada de timp liber :D Unde mai pui ca nici nu ma mai strezes eu pentru toate porcariile de stiri si emisiuni tampite.
    Ma vad totusi obligata sa iti atrag atentia ca ai uitat sa pui si tu intrebarile tale pentru altii :P
    PS Aia cum ca ai o imaginatie de invidiat nu este o lauda, ci o invidie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana duminica is la mama, de luni bibilesc trandafiri uriasi, sambata tort, venea pastele si uitam sa-ti raspund de-o lasam. S-apoi stii ce fain ii la cinci dimineata adormita sa mesteresti panettone?!:)))

    RăspundețiȘtergere