luni, 25 martie 2013

Cutia cu surprize


Pentru o comandă de post am pregătit un decor de frupt.
Am acceptat sigură fiind de reuşita  pastei de zahăr cu gelatină vegetală. Din păcate,  NU este modelabilă!


Se ceru o cutie 7x14x12 cm în care să fie ascuns un reportofon, darul real. Fu complicat pentru că era goală la interior şi foarte înaltă. Pereţii laterali au fost făr de emoţii, au avut vreme o săptămână să se întărească. Mare bătaie de cap am avut la capac. De două ori s-a rupt, a treia oară (la livrare) nu era întărit, l-am cam ratat!


- De-ai şti Maria ce surprins a fost!
- Păi, ce-aţi făcut cu moliciunea capacului, cutia era prea mare, le-a găsit pe toate alea mici printre celofane?!
- Am pus un carton sub capac, în cutie peste reportofan am aşezat funda ta satinată de la suport, deasupra erau agenda şi pixul, mare surpriză fu!



 - Să fiţi sănătoşi!

Pe o dată viitoare tortul, are propriile păţanii, nu merită rolul secundar!

2 comentarii:

  1. Zici ca e din lemn :D
    Nu incetezi sa ma uimesti fata draga!
    Lasa, surpriza tot surpriza este si daca sarbatoritul a privit-o cu ochi buni, tu nu ai de ce sa o privesti cu ochi prea critici :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Crisa, nu-s critica, zic doar de pe langa poze:))

    RăspundețiȘtergere