joi, 31 ianuarie 2013

Pătuţ cu bebe pentru tort botez


Pătuţul împarte soarta crudă a botoşeilor, adică e făr de poze cu tortul pe care-o şezut (nici nu mai spui că C o fost pozarul oficial al evenimentului, o ratat ambele torturi, mărturiile, bine că l-o prins pe BebeDoi:)).

Bebele din pătuţ e cumpărat (draga de Lissa când o aflat de astă poznă s-o oferit să-mi trimită de la matriţa ei, se va întâmpla şi asta!).

Tortul mare pentru botez a fost cel mai frumos din toţi anii mei de tortulit, sper să probez scrisu ăsta de reuşesc să-i  recuperez vro poză de la invitaţi!


 07.02.2013. Am recuperat olecuţă:



4 comentarii:

  1. OOOOOOOOO CHIAR IMI PLACE!!!!!!TORINA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că ai citit cu atenţie: bebeluşul nu este al meu:))))

      Ștergere
  2. Am citit bine,imi place acuratetea cu care este lucrat,combinatia de culori ,ideea in sine de cum au fost asezate pe tort.TORINA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Cel mai greu îmi este să fac torturi neîncărcate, am puţine ocazii şi atunci vreau să lucrez cât mai multe. La torturile pentru botez am reuşit asta pentru că a fost foarte mult de lucru la mărturii, altfel le împopoţonam bine şi pe ele:))))

      Ștergere