sâmbătă, 1 decembrie 2012

Hello Kitty


Când am modelat-o prima dată, mărţişor,  în urmă c-un an,   fetiţa căreia i-am dăruit-o a mâncat-o instant,  de nu i-ar fi rămas pe faţă mustăţile neuscate ale pisicii aş fi crezut că mi s-o năzărit doar.

Amu,  e pentru o altă fetiţă, Ioana, traumatizată cu 2 ani în urmă de o Hannah Montana,  varianta horror.


Cu excepţia fondantului, care este de 3 ori mai scump decât pasta de zahăr şi a danteluţei,  pe care am învăţat la curs cum să o aşez, n-aş zice că-s mari progrese.


În programu viitor o prinţesă, făr de nume, că-i departe de original, ş-apoi vro 11 fotbalişti de reuşesc să-i fac să stea pe picioare. După 2 săptămâni de încercări  tot la poziţia culcat  or cu scobitoare înfiptă am rămas.


Să ne fie de bine!

3 comentarii:

  1. sa stii chiar imi place,atumci cind pui in practica ce ai invatat pe la cursuri se vede.Torina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acum nu văd diferenţe între înainte de curs şi după curs. De ele sunt vizibile, mă bucură comentariul tău!

      Ștergere
  2. Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thanks for supplying this information.


    Also visit my site the tao of badass

    RăspundețiȘtergere