luni, 13 februarie 2012

Q.e.d.

- Câţi ani ai, Maria?! mă întrebă Domniţa de la Milka blocându-mi trecerea spre raionul  farfuriilor!
Şi-n timp ce ştiam că mă va hipnotiza cu cerceii ei lila mişcători am răspuns dintr-o singură suflare:
- 32!

- De ce, Maria ai dat 32?! mă scruta Domnul meu nedumerit.
- Păi, cât?! plusai eu cu propria-mi nedumerire.
- 34, 33 din toamna trecută şi 34 din cea ce va să vie!
- Atât mi-am amintit, n-am mai stat să calculez, am fi întârziat la farfurii! mărturisii spăşită
- Ce calcule?! continuă interogatoriul Economistei domnul Inginer

- Uf! Dacă-s născută în 78 înseamnă că-n 80 aveam 2 ani, din 80 în 2010 încă 30, din 2010-n 2012 încă 2, deci 2+30+2=34! Ai ştiut bine, iată!

Nu-mi amintesc niciodată vârsta făr de erori de n-am calculul acesta!  Unde-mi sunt eu când anii aceştia-mi zboară prin buletin?!

Pe acelaşi principiu ştiu şi de anii  celorlalţi de le cunosc naşterea şi-i calculez, frate miu 84, sor mea 80, Bebi 2008, cel mai fain este că părinţii mi-s făr de vârste doar pentru că nu le ştiu niciodată taman esenţa, adică anul naşterii! Ăsta-i secretul meu preţios, nu-l mai destăinui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu