vineri, 30 decembrie 2011

La mulţi ani!





Când Moşul se străduia să treacă de interfon, fugise miezul nopţii deja, eu mă răsfăţam cu decorurile pentru dăruiri. Sigur, n-am reuşit, exact ca amu un an, să pregătesc fâşiile  din portocale şi lămâi uscate, cumpărasem bronz auriu pentru ele, ceea ce am reuşit a fost ca-n ziua cu Ajunul să găsesc la Lidl cele mai ieftine fundiţe minunate, transparentul pentru împachetat de vro 10 metri fu şi el un leu, crenguţele de brad tot la un leu bucata cea mare, câteva buruieni văruite-n alb din buchetul minunat de crizanteme, cele nevăruite manichiurite de mine cu ojă roşie-roşie şi gata!
Pentru daruri am aşezat totul în coşuleţe cromate, pentru masa mea fură în farfuriuţe aurite. Coroniţa este pregătită pe ingineria de anul trecut.

Amu, să trăiţi, să-nfloriţi şi la anu' să mai viniţi!
La mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu