vineri, 28 octombrie 2011

Toamna la coş


Da, ştiu! A trecut toamna!
Dar, pentru domnul ai cărui 74 i-am aniversat anul trecut cu sticla de şampanie (a fost din pastă de lapte praf, între timp am reuşit să obţin pasta de zahăr), mi-am dorit anul acesta, pentru 75, un coş cu struguri. Nu ştiu ce va fi la 76, eu pentru 80 mi-am dat cuvântul că va fi o fumeie goală musai:) Păi, vorbim de emoţii de toamnă or ce?!

Mare, mare bucurie am avut să-l lucrez! Am avut ceva dificultăţi la coşul prea mare cu fund fragil (al cărui tutorial l-am postat anterior), la obţinut culorile complementare din cele de bază, dar multe dintre elemente mi-au întrecut cu mult aşteptările (dovleacul, nucile).



Pozele nu sunt diferite, dar n-am avut inimă să şterg dintre ele:)

Am avut aproape 1 kg  pastă de zahăr pentru coş şi celelalte decoruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu