miercuri, 16 martie 2011

60 floral

A nu se lua în seamă şantierul de pe zambetania, pentru 100 de postări sau poate pentru aniversarea de 1 an, pregătim chip nou.

















Pentru o doamnă specială îs în lucru pentru mâine c-un tort ce mi-aş dori să fie cel mai frumos din toate vremile mele tortuloase. Cum însă am nişte emoţii uriaşe să încep etapa cea mai grea, decorarea finală, mă încurajez cu partea aceasta reuşită aproape bine a elementelor de decor din pastă de lapte praf. Pasta nu ştiu de ce după uscare are aspectul de sfărâmicioasă, am lucrat bine cu ea florile- 50 de floricele am In schemă. Nuanţele de mov sunt foarte frumoase, dar aparatul meu le ştirbeşte din frumuseţe!

Aceeaşi paşi de la elemente de decor, doar pentru prima dată movul de la Wilton.




























Gata, fug la pasta de zahăr şi pentru prima dată la pliuri de-mi vor reuşi! De ce fug nu stiu, oricum mă vor prinde zorii tortulind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu