luni, 17 ianuarie 2011

Aranjament cu trandafiri şi floricele(1)
















La sfârşitul lui februarie am de pregătit un tort cu etaj pentru un dar de nuntă. Cum nu mai am inconştienţa primului astfel de tort, m-o năvălit deja toate temerile. Astfel că incerc pe cât posibil câteva antrenamente înainte de proba finală. Am inceput cu acest prim aranjament la care am folosit sârma, din păcate când am făcut comanda nu mi-o trecut prin cap că-mi tre’be şi bandă, astfel nu reuşesc exact ca la carte să prind frunzele de codiţă florilor, dar sunt pe aproape. Tortul pentru care este acest decor va fi primul acoperit cu pasta de zahăr, este pătrat şi am deja o mie de emoţii că nu voi reuşi. In rest, totul este din pasta de lapte praf şi tot pentru prima dată am folosit trusa de la Wilton(mulţumesc, Gabi!), cum m-am chinuit tot vr’o 3 ceasuri, n-aş spune că mi-a uşurat munca :). In programul viitor: tortul ciocolatos cu blat de Kinder Pinguin!










Pe viitor poate reuşesc să fac poze la fiecare pas, amu n-am reuşit pentru că pasta de lapte praf n-o vrut din prima în decoruri, o vrut doar pe mâinile mele iniţial.


L.E. Şi aranjarea buchetului pe tortul final. Am mai adăugat doi trandafiri albi din pastă de zahăr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu