vineri, 26 noiembrie 2010

D'ale blogului

Ziceam şi cu alte ocazii că-s în mare plimbare prin casele oamenilor. Ieri seară m-o dus ziarele într-un cămin de nefamilişti. O fost dragoste la prima vedere, o cameră spaţioasă, portocalie, cu ferestre mari, foarte aproape de ceea ce visez de multă vreme. După ce o trecut prima uluire, am identificat instant lipsa"dar n-aveţi bucătărie!!!!!!".
Şi o urmat dialogul în urma căruia domnul o avut certitudinea că sănătoasă nu-s:
- Dar aţi spus că sunteţi singură, aveţi bărbat totuşi?!
- Nu!
- Aveţi copii de hrănit atunci!
- N-am!
- Atunci pentru ce vă trebuie bucătarie?!
- Să gătesc domnu'!
- Pentru?!
- Pentru blog, fireşte!

Nu cred că o priceput ce i-am zis, da' n-o insistat. "E o pasiunea de-a mea mare" am încercat eu să-mi reperez reputaţia.
Oare e un semn că tre' să încep cu gătitu' fără foc?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu