vineri, 12 noiembrie 2010

Bomboane cu lapte praf

















Darurile pentru sarbatoritii mei de Mihail si Gavril au fost cosulete din ciocolata umplute cu bomboane.


Pentru 65 de bomboane mari am folosit:
300 gr unt,
200 grame lapte praf,
50 gr zahar tos+1 zahar vanilat,
50 gr alune macinate+50 gr fulgi de grau maruntiti,
1 foaie napolitana maruntita,
la care am adaugat 1 plic de nes+1 plic ciocolata calda,esenta de rom, nuca de cocos, serbet de capsuni.
Pentru inceput se bate spuma untul aflat la temperatura camerei cu zaharul.
Se adauga laptele praf si alunele macinate,napolitana, se omogenizeaza bine intreaga compozitie.






























Compozitia unt, lapte praf, alune, napolitana am impartit-o in 3.
In primul sfert am adaugat 3 linguri de serbet de capsuni, in al doilea nuca de cocos, in al treilea capucino+nes+esenta de rom.

Se jongleaza cu cantitatile pana cand se obtin aluaturi modelabile, nelipicioase.
Pentru ca in trecut n-am reusit sa le dau forma perfect rotunda, data aceasta am folosit formele pentru gheata. Bomboanele au fost cam mari.
Rotundurile au fost in regula, semn ca-n alte dati n-am avut compozitia potrivita.
.
























Apoi dupa imaginatie am trecut bomboanele cu nes prin ciocolata cu capucino topita, celor cu serbet le-am adaugat bombonele rosii dupa ce le-am trecut prin ciocolata alba topita, iar pe cele cu nuca de cocos(rafaello) le-am tavalit prin alune macinate, nuca de cocos sau ciocolata.













Am gasit la Real cutii ca aceasta, pentru umplut cu bomboane si daruit!

















Cosuletul cu bomboane, nu se vede in poza, cand m-am priceput eu sa stiu cum trebuie imortalizate?, dar e un cosulet, voi dovedi in postarea urmatoare!





















2 comentarii:

  1. Migala multa la bombonelele astea :) Ti-au iesit frumoase, chiar daca sunt mari :)
    Ma gandesc ca le puteai da forma de batoane si apoi le inveleai in ciolofan, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Le puteam face doua batoane si gata, dar am vrut sa umplu cosuletele cu bombonele, tarziu evident am descoperit ca ce-am facut eu acolo nu-s bombonele,ci bombonoaie!

    RăspundețiȘtergere