marți, 19 octombrie 2010

Semaforul

În secunda-n care dau să calc pe zebră, s-o făcut roşu. Mă retrag pe trotuar. Langă mine, un caine care-o văzut la timp schimbarea şi amu o aşteaptă pe următoarea. Eu şi cainele meu, în graba de a mă retrage la timp, m-am oprit exact langă el. Din faţă, de pe trotuarul de vis-a-vis, trecătorii zambesc imaginii unui caine ce aşteaptă verde. Opreşte o maşină, domnul mă întreabă despre o stradă, cat mă gandesc eu de-i dreapta or stanga, cat ii dau raspunsul şi apoi o sucesc iară, semaforul e cu verde. De la jumătatea trecerii de pietoni, de acolo de unde cainele s-o intersectat cu fanii săi, se întoarce spre mine cu gand de" hai, nebuno, iară prinzi roşu în faţa ochilor!" .

Mi-a mai fost dat de cateva ori să văd caini aşteptand verdele, dar niciodată unul neliniştit de netrecerea tovarăşilor săi.

Am mai scris un semafor , de ce m-oi învarti doar printre cateva titluri,două semafoare şi cinci iubiri ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu