marți, 31 august 2010

Tort Scooby Doo - Tort nr.8 - Tort din salam de biscuiti



Pe motiv de Sf. Alexandru, i-am pregătit lui bebe un Scooby Doo din salam de biscuiţi. Pentru prima dată am reuşit un tort lejer, fără chinurile facerii tortuleşti de pană amu'! Am păstrat doar tradiţia orelor de noapte spre dimineaţă pentru pregătire,vr'o 4 ore.
Din cantităţile şi reţeta de la salamul de biscuiţi glazurat a rezultat un Scooby Doo de aprox. 1,5 kg. şi 20x30 cm. Din 3/4 compoziţie am format un dreptunghi, pe care l-am acoperit cu foaie de napolitană şi l-am decupat pe S.D. Apoi,cu restul de 1/4 am format proeminenţele(braţele,picioarele,botul,coada, am acoperit totul cu ciocolată. Restul de piese(urechile,limba,pacheţelul,ochii) sunt din pastă de lapte praf.
Povestea lui corect/greşit:
- de foarte mare ajutor mi-o fost S.D. din pluş + S.D. din cauciuc
- nu am reuşit maronul lui S.D., n-o trecut decat o lună de cand am glazurat salamul de biscuiţi şi am constatat că la ciocolata topită nu mi-i culoarea ce-mi trebe, da nu fu vreme de găsit soluţii, am incercat ciocolată albă cu cacao, o ieşit ce se vede!
- nu am putut scrie urarea cu nici o cariocă pe pacheţel, am ales varianta cea mai proastă, am scris-o pe un colţ de carton
- i-am făcut o gură prea senzuală şi i-am spus Scooby Dooleasa, asta s-a compensat cu faptul că i-am facut o mană atat de centrală şi de lungă de o născut urale despre cat de bărbat e Scooby, deci in final o fost un Scooby puţos cu buze senzuale!

Verdictul lui bebe? "Nu tăia Zcubi! Nu mănanc cap Zcubi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu